FAQ CORONAVIRUS

Posted by Nieuws Reacties uitgeschakeld voor FAQ CORONAVIRUS

V: Is jullie sportschool open?
A: Nee, helaas is onze sportschool samen met alle andere sportscholen in Nederland i.v.m. het coronavirus tot nader order gesloten. Dit is door de overheid besloten op zondag 15 maart 2020. De sluiting zal tot 1 juli duren.

V: Hoe lang blijft jullie sportschool gesloten?
A: Sportscholen blijven tot 1 juli gesloten. We houden al onze leden via e-mail en social media kanalen op de hoogte van eventuele wijzigingen. We houden hierin de adviezen van de overheid en het RIVM aan.

V: Ik wil graag thuis trainen om fit te blijven. Hoe doe ik dat?
A: Ons team van instructeurs staat uiteraard in deze tijd voor je klaar, ook buiten de sportschool. Wij bieden je alle tools om fit te blijven, waar en met wie je ook bent. Houd onze social media, zoals Facebook, hiervoor in de gaten. Gebruik onze eigen app voor leuke workouts of mail naar info@more2bfit.nl voor een trainingsschema op maat!

V: Kan ik mijn abonnement wijzigen vanwege het coronavirus?
A: Omdat je helaas niet fysiek bij ons langs kunt komen, brengen wij de sportschool naar jou! Wij bieden je gedurende deze periode verschillende mogelijkheden om toch te kunnen trainen. Zo kun je via onze eigen app thuis of outdoor gebruik maken van leuke trainingen, challenges en trainingsschema’s op maat. Voor wijzigingen aan je lidmaatschap zijn dezelfde regels als voorheen van toepassing. We zullen zoveel mogelijk zorgen dat jij je lidmaatschap op een goede manier kunt gebruiken.

V: Krijg ik mijn lidmaatschapsgeld terug? Wordt er compensatie gegeven naar aanleiding van de sluiting?
A: We zijn naar verschillende compensatieregelingen aan het kijken voor onze leden. We houden je hier via e-mail over op de hoogte.

V: Kan mijn lidmaatschap niet gewoon bevroren worden?
A: Op basis van de ontwikkelingen rondom het coronavirus kunnen we je lidmaatschap helaas niet zomaar bevriezen. We zijn wel naar verschillende compensatieregelingen aan het kijken voor onze leden. We houden je hier via e-mail over op de hoogte.

V: Ik wil mijn abonnement opzeggen. Kan dit direct of pas aan het einde van mijn lidmaatschap?
A: Allereerst jammer dat je je lidmaatschap wenst te beëindigen! De huidige situatie is pure overmacht en volgens onze algemene voorwaarden geen geldige reden om je lidmaatschap per direct op te zeggen. Opzeggingen worden volgens onze algemene voorwaarden in behandeling genomen. Je vindt onze algemene voorwaarden hier.

V: Jullie hebben een automatische incasso gedaan, terwijl de sportschool dicht is?
A: Het klopt dat onze automatische incasso’s doorgaan. We snappen dat dit heel vervelend is nu je niet fysiek naar de sportschool kunt komen. We bieden je gedurende deze periode verschillende mogelijkheden om je zo gezond en fit te kunnen blijven houden. Daarnaast zijn we naar verschillende compensatieregelingen aan het kijken voor onze leden. We houden je hier via e-mail over op de hoogte.